Pagini

duminică, 16 februarie 2014

Bagajul pentru maternitate


Si pentru ca la prima sarcina mi-am facut o lista extrem de lunga si am avut la mine in maternitate 2 plase pline cu lucruri inutile, m-am hotarat sa nu repet gresala (voi fi din nou mamica in luna mai) si sa alcatuiesc o lista exact cu strictul necesar, cu lucrurile care mi-au fost int-adevar utile.
1.      Pentru tine vei avea nevoie de:
-         acte pentru internare,
-         dosarul cu analizele facute in timpul sarcinii,
-         kit anestezie epidurala (daca vi se solicita),
-         kit recoltare celule stem (daca ati optat pentru recoltare),
-         papuci, sosete
-        2-3 camasi de noapte (le recomand pe cele cu buzunar pentru alaptat),
-         servetele umede si antibacteriene,
-        2 pachete cu vata (da, vata nu tampoane, ii ajuta pe medici sa monitorizeze eliminarea lohiilor, e mai ieftina si e din bumbac, in plus toaleta o sa v-o faca asistentele si s-ar putea sa refuze sa va puna tampoane),
-         chiloti unica folosinta (eu am luat de la cora, sunt foarte buni, ii aruncati dupa folosire, sunt usor de imbracat si dezbracat),
-         pasta de dinti, periuta, pieptan
-         gel de dus (puteti sa il folositi pe al lui bebe, nu are rost sa   luati 2, o sa va trebuiasca si pentru el),
-         prosop,
-         deodorant fara miros,
-         apa plata,
-         bani marunti (o sa va trebuiasca pentru asistente in spitalele de stat),
-          o carte si telefonul mobil.
2.      Pentru bebe vei avea nevoie de: (lista am facut-o pentru a fi pregatite si in cazul in care vi-l aduce pe bebe cu voi in camera de spital)
-          3 body-uri,
-          2 pijamalute/costumase intregi,
-          2-3 scutece de bumbac pentru infasat (va dormi pe ele in locul celor primate de la spital),
-          10 buc pampers marimea 1,
-          gel dus bebe, prosop, servetele umede bebe,
-          1 tub mic unguent bephanten,
-          pentru fetite cerceii se duc in a doua zi de la nastere intr-un borcanel cu spirt in care au stat cel putin 24 de ore,
 
-      un costumas gros cu care sa il imbracati la iesirea din spital.
Desigur ca pentru confort voi puteti extinde lista, insa eu am acoperit aici strictul necesar. Un articol interesant pe acesta tema gsiti si aici: www.mamicamea.ro ce trebuie sa contina bagajul pentru maternitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu