Pagini

duminică, 25 mai 2014

Din nou in forma

Durerile au trecut, spiritele s-au linistit, iar lucrurile si-au reluat cursul firesc in viata noastra.
 
Radu a avut 3 kg la nastere si 48,5 cm, un urias pe langa fratele lui care a avut doar 2500 de grame. E mancacios si papa la san, asta ma bucura enorm. Experienta e total diferita fata de cea traita cu Vlad, sunt relaxata, iar alaptatul la sant imi ofera un lux pe care cu Vlad nu l-am avut niciodata: TIMP, libertatea de a fae un dus fara sa ma grabesc, posibilitatea de a-i acorda atentie si celui mare. Nu mi-am imaginat ca alaptatul la san poate face o diferenta asa mare.
 
(In stanga e Radu, in dreapta Vlad. Pozele de jos sunt facute in maternitate, cele de sus la 3 zile)
 
Cu Vlad, tot timpul meu era ocupat cu spalatul, sterilizatul biberoanelor si prepararea laptelui, atat apucam sa fac (si pe Vlad l-am alaptat in jur de 4 luni, dar fiind mic nu putea si nici nu vroia sa pape de la san, imi lua cel putin 15 minute sa il fac sa accepte sanul si sugea cate o jumatate de ora mai mult in gol, peste o ora jumatate se trezea si cerea papa, din cauza ca nu sugea nici nu prea aveam lapte, a fost ca un cerc vicios, nu prea ne-am descurcat).
 
In fine, Radu termina de mancat in maxim 15 minute si suge eficient, doarme cate 3-4 ore dupa fiecare alaptat si ia constant in greutate. Tura de noapte e lejera, mancam la: 22 apoi la 02 si inca o data la 06, nici nu pot sa spun ca sunt obosita. Il doare burtica, dar nu plange deloc, vineri a implinit 1 saptamana. Sunt foarte relaxata (cu Vlad ma stresam pentru orice) si asta mi-a permis sa ma bucur cu adevarat de bebe, sa il miros si sa ma imbat cu parfumul lui, sa ii ofer necodtionat toata dragostea mea.
 
Vlad l-a primit foarte bine, nu ma asteptam sa reactioneze asa: a fost bland cu fratiorul lui, il pupa, il mangaie, ma intreaba mereu :"Radu ce face?" si ma roaga sa ii arat si lui.
 
Deocamdata nu mi se pare mai greu cu doi, cu orele de somn eram deja obisnuita, e asa de frumos si usor ca as mai face unul!
 
Va las acum, a inceput tura de noapte, o sa revin cu alte postari (mai literare) cat de curand, acum am scris pe fuga, sa pot fura si o gura de somn.
 
Noapte buna!

7 comentarii:

  1. Heeei, bine-ai revenit! Sa va traiasca si Radu, sa fie sanatos si sa va bucure vietile asa cum o face deja fratiorul lui.
    Sa stii ca nu din cauza ca era micut n-a supt...aAndrei a fost nascut cu 2.240 si 46 cm (am nascut in sapt 34..) si sugea de ma usca. Cred ca-i felul copilului, unii-s mai mancaciosi -altii mai lenesi...Eu am avut noproc de lapte in cantitati indusriale (desi nascand prematur sansele erau mici..), poate declanasat si de haplea mic al nostru care, cand se "mufa" la san era mai ceva ca o poma electrica:)))
    Si, da, mare libertate iti da alaptatul exclusiv..imi amintesc cu drag vacantele in care in afara de tzitzi nu tb sa iau nimic de mancare pt el..Eh, ce vremuri:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai dreptate,Vio, cu felul copilului, oricum, ma bucur mult ca Radu e manccios :)

      Ștergere
  2. Bine ai revenit! SI bun venit lui Radu, sa fie sanatos si sa aiba in viata tot ce este mai frumos! Alaptarea chiar este o binecuvantare. Eu dupa ce am inceput diversificarea mi-am dat seama cat de usor era totul cand alaptam. Este mai practic, mai sanatos pentru bebe si ne ofera atatea momente de tandrete cand bebe sta la san.
    Cum a fost nasterea? Poate ne povestesti mai multe cand mai ai timp sa stai la calculator. :) Sa ai o refacere usoara si multe momente frumoase alaturi de cei doi fratiori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai operatia a fost ok, nu m-a mai drut asa tare (sau poate am stit la ce sa ma astept), m-am mobilizat repede: la 7 am iesit din operatie, la 14 eram in picioare, iar la 18 eram cu bebe in salon. Cam o satamana m-a durut capul de la anestezie (cel put asa mi s-a spus), in rest suntem ok. Ma doare spatele cu picior cu tot de prin saptamana 37, sper sa imi treaca dupa ce mai slabesc (sarcina asta am luat 16 kg).

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine v-am regasit si va multumesc pentru primire!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari! Sa fie sanatos, voios si mancacios. Si eu sunt mult mai relaxata acum, la al doilea bebelus. La primul nici eu nu prea am avut laptic dar i-am dat totusi san pana pe la 4 luni jumatate. Acum bebe nr 2 are 8 luni si a crescut foarte bine cu laptic de la mine I-am dat numai san pana la 6 luni iar de la 6 luni am inceput diversificarea. Am iesit foarte bine din iarna fara nici o raceala si cred ca asta se datoreaza alaptatului. Intr-adevar e mult mai usor alaptat decat cu lapte praf si mult mai comod. Noaptea il pui repede la san cand ii este foame si adoarme imediat la loc. Asa se odihneste si bebelusul si mamica.
    Nopti linistite iti doresc si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim Andreea! Sanatate si voua si toate cee bune! Bravo, ma bucur pentru voi, o iarna intreaga fara raceala suna perfect, tineti-o tot asa! Sper sa alaptez si eu exclusiv pana la 6 luni :)

    RăspundețiȘtergere