Pagini

joi, 3 aprilie 2014

Amsterdamul in culorile toamnei

Tanjesc dupa o vacanta in doi, sau macar o escapada de weekend. Au trecut mai bine de 2 ani de la ultima si simt ca avem mre nevoie de asta(si eu si sotul meu): timp impreuna, doar noi doi. Oare mai stim ce sa facem cu el?
 
Visele mele de a servi hanabiramochi (desert imperial japonez: aluat din orez, umplut cu pasta de fasole rosie si invelit in floare de cires) la un picknic perfect, sub ciresii infloriti au fost detronate de ideea unui weekend banal cu mic dejun copios, o dimineata lenesa si o noapte nebuna in oras.
 
Chiar daca primavara pare mai frumoasa in Japonia, indraznesc sa visez si Amsterdamul in culori de toamna, asezonat cu putina nebunie.
 
Desi timpul a trecut, nu a reusit sa ma scuture de vise. Reveria va fi intotdeauna o parte din mine.
 
Puiul meu doarme acum, dar in curand se va trezi, oricat mi-ar fi de greu, trebuie sa ating din nou pamantul cu picioarele. Tocmai s-a clatinat pamantul (la propriu), parca cineva a vrut sa sublinieze ca nu e usor sa il calci zi de zi. Asadar, inapoi cu picioarele pe pamantul care se clatina.
 
Merg sa ma consolez cu un ceai de iasomie si o masca de hidratare pentru fata, e randul vostru sa visati cu ochii deschisi. Citesc cu placere si visele altora :)
 
 
...                                                       sursa fotografiei                                                      ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu