Pagini

luni, 14 aprilie 2014

Pocoyo si primele wall art-uri

Si pentru ca v-am povestit de masinuta spatiala nazdravana (tutitu), tin sa va informez ca Vladut a facut o noua descoperire, de data aceasta singurel: Pocoyo.
 
Mititel, vessel si inventiv, Pocoyo le prezinta prichindeilor, alaturi de prietenii sai elefantul si ratusca o multime de activitati imbogatite de ingredientul secret: imaginarul. Copiii pot descoperi o lume magica si atractiva, plina de aventuri.
 
Invatam imreuna: culorile, numerele, informatii despre mediul inconjurator (ieri Pocoyo ne-a invatat ca omida se transforma in fluture).
 
Ooooof, ce ne mai plac desenele.



In curand as vrea sa ii prezint acuarelele, nu stiu daca nu e prea mic, la capitolul markere "lavabile" ne-am descurcat binisor, au aparut primele desene pe pereti.

Aveti mai jos un avion (ignorati umbra daca se poate :)) .



Iar aici o masinuta.



Ultima nu a vrut sa imi spuna ce reprezinta :)

 
Iar pentru incheiere o provocare: voi stiti ce e in imaginea de mai jos? Va dau un indiciu: se mananca! Sunt e-urile copilariei noastre, asta pe langa guma turbo, sucul de "fructe" de la tec si jeleurile mov cu gust de strugure :))  Cum se numeste desertul din imagine ?  Tin sa mentionez ca se mai gaseste inca in magazine si inclusiv ambalajul e acelasi.


3 comentarii:

  1. Mi-au revenit in minte multe amintiri din copilarie cand am vazut imaginea cu prajiturica. Dar nu reusesc sa imi amintesc cum se numea. Stiu doar ca faceam multe drumuri la magazin sa le cumpar, erau mai multe modele si imi placea combinatia de biscuite cu spuma alba de deasupra. Si o rugam mereu pe bunica sa mi le cumpere. Chiar sunt curioasa cum se numeau. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Prajitura se numeste Puf :)
    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asa se numea prajitura, ma duc saptamana asta sa iau de la Auchan :)

    RăspundețiȘtergere